Prvo će ranžirati teška opterećenja prikolice, nakon toga silazi s tračnice, penje se na cestu i kreće prema sljedećoj intervenciji. To može samo Mercedes-Benzov Unimog. Svestrani Unimog za dvoprometnu primjenu već godinama se dokazuje na tračnicama i cesti te oduševljava ekonomičnošću i velikom fleksibilnošću. Jer kao profesionalni nosač radnih uređaja ovaj Unimog za dvoprometnu primjenu preuzima najrazličitije zadatke – od održavanja kontaktne mreže, preko radova na tračnicama, sve do čišćenja snijega s pruge ili orezivanja drveća uz prometnicu.
Dvoprometna primjena.
Pokazuje put prema budućnosti.
Unimogova šesta generacija BlueTec sa svojim ekološki prihvatljivim inovacijama također je – ovisno o opremi i nadgradnji – punopravno ranžirno vozilo. Savršeno usklađen za do 1000 t opterećenja prikolice i opremljen izvanrednim komforom u radu i vožnji, Unimog nije samo u nabavi osjetno povoljniji od ranžirne lokomotive. Isplati se i u pogledu održavanja: osjetno nižom potrošnjom, ali i u pogledu održavanja i servisa. Primjerice, jer se na vlastitoj osovini može sam odvesti do najbližeg servisnog partnera.